🌐 polsatnews.pl
Czerwone wino chroni przed cukrzycą, ale kosztem wątroby i trzustki
Osoby regularnie sięgające po alkohol w umiarkowanych ilościach, to znaczy kilka razy w tygodniu, są mniej narażone na cukrzycę - twierdzą badacze duńscy na łamach pisma Diabetologia. Naukowcy przyznali jednocześnie, że pijąc wino, czy piwo, mogą częściej zapadać na inne schorzenia.
↗ https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-08-03/czerwone-wino-chroni-przed-cukrzyca-ale-kosztem-watroby-i-trzustki/