🌐 delfi.lt
Vartojate pieną? Po naujausio tyrimo mokslininkai pateikė išvadas dėl jo poveikio organizmui ir vėžio rizikos
Atlikus stebėjimu grįstą tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau kaip pusė milijono moterų, paaiškėjo, kaip pienas veikia organizmą. Paaiškėjo, kad pienas mažina žarnyno vėžio riziką.
↗ https://www.delfi.lt/mokslas/mokslas/vartojate-piena-po-naujausio-tyrimo-mokslininkai-pateike-isvadas-del-jo-poveikio-organizmui-ir-vezio-rizikos-120081720