🌐 antena3.ro
O dietă foarte populară în rândul tinerilor crește riscul de cancer la colon
O dietă săracă în carbohidrați, cum este dieta keto, poate părea o alegere sănătoasă pentru pierderea în greutate, dar un nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Toronto arată că...
↗ https://www.antena3.ro/life/viata-sanatoasa/o-dieta-foarte-populara-in-randul-tinerilor-creste-riscul-de-cancer-la-colon-738929.html