← findnix.eu
🌐 antena3.ro

Ce se întâmplă dacă mănânci regulat carne de pui. Rezultatele unui nou studiu i-au uimit pe cercetători

Consumul regulat de carne de pui ar putea fi asociat cu un risc crescut de deces timpuriu cauzat de cancere ale sistemului digestiv, arată un nou studiu realizat în Italia.Cercetătorii de la Institutul Național de...

https://www.antena3.ro/life/ce-se-intampla-daca-mananci-regulat-carne-de-pui-rezultatele-unui-nou-studiu-i-au-uimit-pe-cercetatori-744171.html
antena3 life intampla daca mananci regulat carne pui rezultatele unui nou studiu uimit cercetatori
Indexiert von findnix.eu · Eigene Seite einreichen